Årets Julbordspremiär!

I går kväll så hade jag den stora glädjen att få gå på Årets Julbordspremiär på Engelen i Gamla stan. Arrangör för eventet med VIP gäster & många kändisar på plats var såklart proffsiga Johan Carlén.
På scenen underhölls det med ljuva toner med  julmusik från  Robert Wells med orkester, samt Maria Wells och The Vocaletters. Maten var otroligt god, så jag kan verkligen rekommendera er att ni går dit. Jag tog med mej min vän Jennie som även hon bloggar och driver bloggportalen Delacay. Vi åt,minglade och jag träffade på en hel del personer jag inte träffat på ett tag så som min gamla kollega Karin Risberg och en del andra andra bekanta. Vi hamnade tillslut vid samma bord som Katerina Janouch, samt Malin Torkelsdotter där vi hade så roligt och skrattade så tårarna nästan rann! 😂
Hann även med lite andliga samtal med Caroline Giertz, Ingmarie Lamy och mediet Camilla Elfving.
Det blev en oerhört påfyllande och lyckad kväll på många sätt och vis!


För bokning av Julbord på Engelen:
Bokningen tel 0771-826826
Resturangen: 08-201092
 Kornhamnstorg 59B, Gamla stan

Fotograf och bilder lånade av: Cawamedia



























Kommentarer

Populära inlägg