Medial Läkning- Anthony Williams

Hej på er!

Jag tänkte tipsa er om två böcker jag har och som numera blivit lite av en bibel för mej! :) Varje kväll så ligger jag och bläddrar och läser i dem och jag lär mej nya saker om hälsa och får massa hälsoinspiration.  Den ena heter Medial Läkning och den andra Kostguiden och båda skrivna av Anthony William. Han har skrivit några till bl.a en bok om sköldkörteln och nu senast Liver Rescue och den skall jag beställa. Hans böcker går att beställa på Adlibris och Bokus, samt finns i de flesta bokaffärer, Åhlens mm.

Anthony William
Anthony William är verksam som medicinskt medium och har hjälpt tusentals människor att tillfriskna från sjukdomar som behandlats eller där läkarna bedömt att det inte finns något botemedel. Hur har han lyckats med detta? Anthony har en gudomlig röst som bokstavligt pratar i örat på honom, säger vad det är som orsakar personers smärta eller sjukdom och vad han eller hon behöver göra för att bli frisk. Anthony Williams rekommendationer uppvisar häpnandsväckande träffsäkerhet och resultat, inte minst för personer som provat av andra behandlingar innan de kom i kontakt med honom.  Det hela började när han var 4 år och den andliga rösten började prata med honom. Han gick då fram till sin farmor, lade sin hand på hennes bröst och sa till henne att hon har lungcancer. Något som senare visade sig stämma.

Sellerijuice
Jag startar numera min morgon med selleri juice som har bland de starkaste helande och läkande effekter för kroppen. Selleri är ett av de mest kraftfulla antiinflammatoriska livsmedlen , eftersom den svälter ut ofördelaktiga bakterier, jäst , svamp och virus som finns kroppen och spolar ut dess toxiner och avfallsprodukter ur tarmen och levern. Det är ofta patogener som dessa som är den bakomliggande orsaken till inflammation. På samma sätt får sellerin de goda bakterierna att trivas. Att äta selleri är det mest effektiva sättet att höja tarmens PH-värde i kroppen och rensa ut giftiga syror. Detta beror på viss del på att selleri ( som tekniskt sätt är en ört, inte en grönsak) innehåller över 60 olika spårmineralsalter i mikroform. Något som forskare ännu inte upptäckt.  På samma gång ger selleri oss även enzymer och höjer saltsyrahalten i magsäcken så att maten lättare kan smältas och inte ligger kvar och ruttnar.

När jag druckit min juice så gör jag min frukost, och då Anthony Williams Heavy Metal smothie som rensar ut massa tungmetaller ur kroppen.

Heavy Metal Smoothie 
Ingredienser jag använder i min smothie kan variera lite men ofta har jag en banan, avokado, kiwi, spenatblad, fryst mango som bas. Sedan har jag i dessa utrensande ämnen som:

* Blåbär frysta ( vilda är viktigt) finns i frysdisken och står på baksidan-  Vilda blåbär drar ut tungmetaller ur järnan. Läker och reparerar de hålrum som bildas när metallerna försvinner. Bästa maten mot Alzhimers. ca 2,5 dl varje dag.

*Spirulina ( helst från Hawaii)- drar ur tungmetaller ur hjärnan, centrala nervsystemet, och levern samt tar upp de metaller som korngräset frigjort.  Finns på utvalda hälsokoster i pulverform

*Korngräspulver- drar ur tungmetaller ur mjälten, mag och tarmkanalen, bukspottskörteln,  och fortplantningsorganen. Pulvret förbereder kvicksilvret för att tas upp av spirulinapulvret.

*Röd alg,även kallad Dulsesallat- binder till sig kvicksilver, bly, aluminium, koppar, kadmium, och nickel samt tar sig  blod-hjärn barriärer. Till skillnad från andra alger så kan den här ta bort
kvicksilver helt på egen hand. Finns att köpa på utvalda häsokoster bl.a LifeLinde vid Odenplan.

*Persilja- Starkt utrensande av olika metaller och även bekämpningsmedel







Kommentarer

  1. Carine! Vad roligt att se dig här 💕 Googlade detox och plötsligt detta bekanta namn. Suprise! Tar mig en sellerikvist och glädjs en stund åt fina gemenaamma minnen! 🤗

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,
    Vad kul att du hittade hit. :) Dock måste jag fråga vilken Anna du är? Vad heter du i efternamn? Jag får bara fram ditt förnamn och känner många Anna. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg