Premiärvisning av Amanda Lundgrens nya TV-serie

Härom kvällen så var jag på premiärvisningen av Amanda Lundgrens nya TV-serie. Premiären hölls
på Hilton Hotell Slussen. Eventet anordnades av Real Time Media där min fina vän Johan Larsson  är VD. Inbjudan var personlig och gällde för 1person+ en vän, så jag valde att ta med mej fina vän Cristina Funke.
Det bjöds så klart på fint bubbel från Veuve Clicquot även kallad (gula änkan) men även biogodis från Candypeople & så klart popcorn!! 😋
Vi fick även fjättefina goodibags med oss hem från Akademikliniken med exklusiva ansiktsprodukter i. Det var även ett fint uppträdande från sångerskan My Malmström.

Jag har nu fått äran att träffa Amanda Lundgren vid två olika tillfällen, och jag måste säga att jag tycker att Amanda tycks vara väldigt  stark tjej med Girlpower, då hon visar tydligt att hon helt bestämmer över sina egna ideal!

 I första avsnittet av serien visar hon hur viktigt det är att hon själv som tar ett beslut över sin kropp och inte någon annan som påverkar.  Väljer man att tex göra ett ingrepp, så skall det vara för sin egna skull och inte för någon annans!
Jag är helt övertygad om att Amandas serie  kommer få höga tittarsiffror när den börjar att sändas.


Amanda Lundgren är idag 19år, och är en stor YouTube stjärna med väldigt många följare.

På sociala medier så finns hon:

* Instagram: amandalundgren
* Snapchat: mandiz999
* Periscope: amandapanda123

Här kommer lite mingelbilder från kvällen.

Jag & Cristina Funke från MaxNöje

Amada Lundgren som var så fin i sin leopardoutfit.

Nelly Mårtensson, eventansvartig på RealTime Media, Sarah Thomsen från Akademikliniken, Johan Larsson VD på Real Time Media.

Helena Lejon som arbetar för Galderma och Sarah Thomsen

Nelly, Johan & Sara.

Till vänster Alexander Catalan som nyligen gett ut en skönhetsbok för män med en vän.

Kända yogaprofilen Sanna Ansaldo med vänner



Poddaren Thobias Thorwid

Fina Goodiebags från Akademikliniken 

Fanny Ek smyckesdesignern och grundaren till IOAKU med entreprenören & fd Skånefrun Christina Nilsson 

Inbjudan som jag fick.

               



























Kommentarer

Populära inlägg