EN TID FÖR GUDAR

I torsdags så var jag bjuden till  fantastiskt event/bokrelease på franska kyrkans bibliotek, som arrangerades av Malin Tilja som är en vän till mej.
En tid för gudar heter boken och är skriven av författaren Staffan Nordstrand.
Eventet var magiskt och vi fick följa Staffans resa genom livet. Jag blev starkt berörd av allt vad han varit med om. En tid för gudar är uppföljaren till boken Opium. Boken kom ut i handeln den 17/10 och går att lyssna till på Storytel.se under Opium del 4 till 7. Ni kan även läsa mer om Staffan här.

På eventet träffade jag  både gamla vänner men även  några nya bekanta ,vilket var väldigt energigivande även det! :)
Foto: Katriina Mäkinen, Cawamedia & Malin Tilja.



Malin Tilja & Staffan Nordstrand

Jag, entreprenörerna & bloggarna  Malin Lindertrust, & Jennie Karlsson

Så HÄR glad blev fina Jessica Berghult då hon vann ett presentkort från Resia på 10000kr. :)

Mat levererat från Blond Event


Jag med fina Cristina Funke från MaxNöje.


Kommentarer

Populära inlägg