Zarathrustra 5th Dimensional Quantum Healing

Tror ni på healing?
Många av de människor jag möter är väldigt skeptiska till healing,och när man pratar om det så förknippar många det med hokus pokus & new age. :)  Men jag möter och har även många andliga vänner som antingen utövar healing eller är intresserad av det andliga på ett eller annat sätt inklusive jag själv som har ett stort andligt intresse. För ett år sedan precis så träffade jag Zarathustra när han var i Stockholm, och jag fick då även healing från honom. Härom kvällen så var jag även på ett event för bloggare och influenser som han hade då han just befinner sig i Stockholm. I dag och imorgon så har ni chansen att få träffa honom på Harmoniexpo i Solnahallen där han har en monter. Han utövar även healing där, så passa på!


Om Zarathustra:
Hans riktiga namn är: Zarathustra Esfandiary, han bor i Los Angeles och han är aktuell med Workshops, healing och föreläsningar i Sverige och världen runt.
Han skriver just nu sin andra bok " Lightening Notes of ZarathustraVol 2, och förbereder sig inför en ny meditations CD.

Kontakt: www.zarathrustra.tv
info@5thdhealing.com

Om hans healing:
Zarathustra utövar något som heter 5:th Dimensional Quantum Healing, och på frågan vad det är så svarar han:
- Jag förmedlar den 5:e dimensionens högsta vibrations frekvens av kärlek och ljus för att förädla medvetandet hos dem som är öppna och mottagliga för denna form av energi. Syftet är att läka människors mentala , emotionella och fysiska kropp, för att slutligen ta dem tillbaka till en stilla plats inombords där " det sanna jaget" finns.
Zarathustra vill hjälpa andra att höja sin medvetenhet till en högre frekvens, han arbetar även med att öppna upp det 3:e ögat genom sin healing.

Mina egna upplevelser kring Zarathustras healing och healing överhuvudtaget:
Det jag kan svara är att jag har blivit allt mer energi känslig. Något jag egentligen alltid har varit! Men det jag märker är  jag drar mej alltmer undan från sk negativa människor med negativa energier. Jag kan må rent av dåligt om jag befinner mej på tex en arbetsplats där det ofta skapas olika små öar av människor som pratar väldigt illa om andra som tillhör de andra grupperna osv. Har aldrig känt att jag vill tillhöra någon av dessa små grupperingar och det har alltid slutat med att jag dragit mej undan istället. Jag kan tex gå in i ett rum där det sitter folk och pejla av hur energin i rummet känns. Kan även känna av om man pratat illa om någon i rummet osv. Sedan om det nu beror på Zarathustras healing vet jag ej. 

Första gången jag kom i kontakt med healing var för ca 20 år sedan, och har sedan blivit allt mer intresserad av det här med energi krafter och hur man kan arbeta med det på olika sätt för att stärka sig själv och andra. Själv har jag utbildat och diplomerat  mej inom Reiki och gått både steg 1 och steg 2. Inget som jag idag arbetar med just nu, men använder det ofta på mej själv i form av beskydd och rening om jag känt mej "tyngd"av något.  Eller för att skydda mej när jag skall träffa mycket människor på en och samma plats. Vilket annars kan bli väldigt uttröttande för mej.






Kommentarer

Populära inlägg