Hårkontroll- Event

I Fredags så var jag bjuden på ett trevligt event av Erwik Communication som hölls av Hårkontroll!Det var fint ordnat med ett glammigt 80-tals tema med klädsel: Pastell.!
Kvällen kantades av modevisning, hårtävling, musik med artistens Cecilia Kallin & Kristoffer Grezula, samt flera utställare fanns på plats. Galan hölls i D.brand store som ligger i NK huset.
Konferencier var Peter Siepen. Även fina goodiebags. Med mej hade jag min fina vän Carina Råtts.

Carina Råtts, jag , Miss Jennie & Malin Tilja. Miss Jennie & Malin Tilja bloggar även de om skönhet.

Alexander Erwik  & jag 

Damon Pirzadeh som äger D.brand butiken

Jag & Carina Råtts 

Gulliga Miss Jennie

Hårmodellen som vann!

Gulliga Damon skickade med mej  hundglass & chips till Luna <3


Kommentarer

Populära inlägg