Event med KVÄNUM KÖK & PLAZA INTERIÖR

Hej på er! :)
Förra veckan så var jag på ett supertrevligt event till Kvänums nyöppnade showroom i Äppelviken.
Eventet hölls tillsammans med PLAZA Interiör och det bjöds på smygläsning av ett rykande färskt nummer av den senaste utgåvan tillsammans med Chefredaktör Moa Samuelsson. Det var även roligt att möta upp lite gamla kollegor från tiden då jag arbetade på PLAZA PUBLISHING.

Eventet bestod av välfyllda goodiebags och vackra blommor från Bunches till alla, samt ett litet hudvårdskit från Mette Picaut som jag samarbetat med tidigare. Klädbutiken PLAGG Kungsholmen fyllde KVÄNUMS dressingroom med vårens modenyheter och erbjöd fina rabatter på varumärken som Rodebjer, By Malene Birger,Baum, ATP Shoes. Fouredo tävlade även ut en matresa till Italien,samt presentkort på resa.
Audibilar från Olofsson Bil var med och körde alla som ville ha skjuts. En mycket trevlig mingelkväll med andra ord!
Gulliga Therese Dahlström som är min vän sedan många år från tiden då jag arbetade på PLAZA

Smygläsning av det färska rykande utgåvan som min vän Therese är försäljningschef för.

Träffade även på Marie Malmenskog som är Marknadschef på KVÄNUM

Vackra blommor från Bounches delades ut

Lite bubbel till goda snittar

PLAZA Interiörs Chefredaktör Moa Samuelsson

Hudvårdskit från Mette Picaut

Grundaren, & VD till PLAZA PUBLISHING Christopher Östlund var även han på plats.

Gott tilltugg lagades av kockar på plats

Therese Dahlström hälsade alla välkomna

Senaste utgåvorna av PLAZA Kvinna,PLAZA Interiör & PLAZA DECCO.

Kommentarer

Populära inlägg